Monday, July 2, 2012

Give away - uitslag!





Wat is er leuker dan op maandag morgen te horen dat er aan de andere kant van de wereld een stofje voor je klaar ligt?





Aangezien ik het mezelf nogal moeilijk gemaakt had (al of niet volger, al of niet link, al of niet naam ingestuurd) mocht ik even tellen hoeveel blaadjes per persoon de pot in gingen. Liefst 65 blaadjes werden beschreven.

Volgende winnaars kwamen uit de bus de pot:
- de raketten stof gaat naar Poppie
- de babouchka's naar Miestaflet
- de troetelbeertjes naar Alfonsiene

Sturen jullie mij een mailtje met jullie adres? Dan kan jullie stof zo snel mogelijk de post op. Wel rekenen op 1 a 2 weken reistijd!






Sorry voor de mottige gsm foto's. Technische problemen met de grote machien!









11 comments:

  1. oh fantastisch! heb je dan ook al een label-naam gevonden? Echt super!Ben net wakker en dan zo een nieuws...ga je een maitlje sturen, alvast een dikke zoen van ons poppemieke hier, dat gaat een rokje-kleedje-...met een verhaal worden. Heel leuk, alvast dikke mercie! Groetjes Poppie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jups label naam is gevonden. Nu even uitwerken/logo verzinnen en dan deel ik het wel mee :) Ik kijk uit naar je mailtje.

      Delete
  2. Juij! Dank je wel!

    ReplyDelete
  3. Oei, die mail-link werkt hier niet op mijn computer. Mag ik nog eens je mailadres?

    ReplyDelete
  4. Nog eens bedankt! Het mailtje is verzonden :)

    ReplyDelete
  5. Hoera voor de winnaars! Maar ik moet tot m'n grote schande bekennen dat ik teleurgesteld en zelfs een beetje jaloers ben...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maar Ilseh toch, no need to be jealous, ik organiseer er wel nog eens eentje, okay? ;)

      Delete
  6. oh, zie nu pas van je give-away.
    Kon in het ziekenhuis geen blog-sites openen...
    Zijn net thuisgekomen. Nu even home-alone want Koen is nog gaan werken.
    Zussen zijn nog bij de oma, dus het is nog even mama en Brent-Time :-)
    Zo blij thuis te zijn... We skypen nog wel!

    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maar meisken toch, volgens mij hebt gij niet echt veel stofkes meer nodig ;) Een dezer zal ik misschien toch nog eens een uitstapje maken naar Jije, en dan kijk ik of ze daar dat ene stofje wat je wou, liggen hebben. Tot gauw!

      Delete
  7. Alle pakjes gingen vandaag de post op! Wel even geduld, want het moet van ver komen ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...