Tuesday, July 9, 2013

Koreaans roodkapje.

Het is een eind geleden dat er geblogd werd. Ik ben er ook niet helemaal uit of ik er verder wil mee gaan of niet.
Ik merk dat je vaak 'gepakt' wordt op wat je schrijft. En daar heb ik best wel wat moeite mee...

Maar goed, eind mei nam ik deel aan de Seoul Club Pop Up Store - een vijftiental expats, van alle nationaliteiten, brachten hun handgemaakte spullen aan de man. Enfin, handgemaakt: uiteindelijk bleek ik de enige, van wie alle spullen vanonder de eigen machine rolde, te zijn.

Pennenzakken, toiletzakjes, kussens, turnzakken, herbruikbare wijnzakken ... van alles wat.
Ik kreeg nadien nog een aantal bestellingen, waaronder een roodkapjes cape. Zelf vind ik hem wel ontzettend schattig geworden. En kijk eens naar dat grappig Koreaans roodkapje.






3 comments:

  1. Schattig is ie zeker geworden. De draagster zal er plezier aan hebben daar ben ik zeker van.
    Het kleine Koreaanse roodkapje is bijzonder lief. Hopelijk blijf je nog wel bloggen want ik lees toch al je posten.
    gr Ria

    ReplyDelete
  2. Heel mooie cape! Enne ja blijven bloggen!

    ReplyDelete
  3. zalig ! ik hou van capes en van rood, dit is dus een topper wat mij betreft !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...